Welkom in groep 3.

Wat leuk dat je een kijkje bij ons neemt!
Groep 3A bestaat uit 26 kanjers met juf Danny op maandag en dinsdag en juf Hanna op woensdag t/m vrijdag. Juf Patricia is aanwezig om te helpen bij de ondersteuning.

Groep 3 is niet alleen een heel gezellig, maar vooral ook een héél bijzonder jaar. Wij leren namelijk LEZEN!!!

Onze groep 3 is met enorm veel enthousiasme begonnen dit jaar! Momenteel wordt er vol overgave gewerkt aan  Veilig Leren Lezen. De kinderen kunnen al enkele woordjes lezen (sommige kinderen zelfs al hele zinnen) en letters en woordjes schrijven. We hebben kennis gemaakt met het klikklakboekje, de letterdoos, leesboekjes, woordstroken, wandplaten, werkboekjes van rekenen, taal en schrijven, verkeer, gym. Het is teveel om op te noemen! Gelukkig is er ook regelmatig tijd voor wat ontspanning. Een goede sfeer zorgt ten slotte voor goed leren.

De kinderen leren zo veel in korte tijd. De tijd vliegt, maar er wordt dus ook heel hard gewerkt!