Groep 7A

Dit is onze groep 7 met 22leerlingen. Voor deze klas staan juf Judith (maandagx, dinsdag, woensdag en vrijdag) en juf Douwina (donderdag)

In de eerste 3 weken maken wij kennis met het cijferend vermenigvuldigen, het gelijknamig maken van breuken, etc. Bij taal werken we over strips en mogen we ook zelfs strips ontwerpen! De eerste topotoets komt eraan en gaat over de landen en hoofdsteden van Europa. Zo kunnen we nog wel even doorgaan met wat wij allemaal leren in groep 7!

Wij gaan ook een keer per week met kleuters lezen; wij lezen dan een prentenboek voor en praten samen over het verhaal. Dit vinden wij superleuk om te doen.

Dit schooljaar is hard werken; de Cito Entreetoets en het verkeersexamen staan op het programma. Maar met een goede inzet komt dat vast helemaal goed! Wij gaan ervoor!